როგორ მუშაობს

თქვენი სამიზნე

მენიუ წონის დასაკლებად

მენიუ ბალანსი

კუნთური წონის მომატება

ჩვენი მენიუ

სუპერ სლიმ მენიუ (1100)

- 45.00

არტიკული: 001-2-1 კატეგორია:
მეტი

სლიმ მენიუ (1200 – 1300)

- 48.00

არტიკული: 001-2 კატეგორია:
მეტი

ენერჯი მენიუ (2500)

- 57.00

არტიკული: 001-1-1 კატეგორია:
მეტი

დეილი მენიუ (1500-1600 Calories)

- 51.00

არტიკული: 001-1 კატეგორია:
მეტი

ბალანს+ მენიუ (2000)

- 54.00

არტიკული: 001 კატეგორია:
მეტი

instagram

გაიცანით ავოკადოს შეფ-მზარეული ნუკრი ბიწაძე 🥑  ის მუდამ მზად არის მოამზადოს ჯანსაღი და მრავალფეროვანი საკვები  თქვენთვის 🤗👼🥑🥝🥦🌻. ნუკრი -
გაიცანით ავოკადოს შეფ-მზარეული ნუკრი ბიწაძე 🥑 ის მუდამ მზად არის მოამზადოს ჯანსაღი და მრავალფეროვანი საკვები თქვენთვის 🤗👼🥑🥝🥦🌻. ნუკრი - "ჩემი სამზარეულოს ისტორია სრულად შემთხვევით დაიწყო. მეგობარმა მასთან რესტორანში მოსწავლედ შემომთავაზა მუშაობის დაწყება. სამზარეულო ყოველთვის მიზიდავდა და სიამოვნებით დავთანხმდი შემოთავაზებას. ჩემი როგორც მზარეულის ისტორია 9 წლის წინ იტალიურ რესტორან პიანოში დაიწყო. 25 წლის ასაკში გავხდი რესტორან დაუნთაუნის შეფ მზარეული. სეზონურად გუდაურშიც ვმუშაობდი "მთვრალ ალუბალში". სამზარეულოს გარდა სულ მიზიდავდა სპორტი და ჯანსაღი ცხოვრება. შეიძლება ითქვას რომ ბედმა გამიღიმა საყვარელი საქმე შევუთავსე რჩეულ ცხოვრების წესს. ყოველ დილით ადრე ადგომა და რჩეული კერძების მომზადება დღის განუყოფელ ნაწილად მექცა. განსაკუთრებული მომენტია როცა კერძის მომზადებას ასრულებ და შეფუთვას მიმღების სახელს აწერ. ჩემთვის ავოკადო უფრო მეტია ვიდრე მხოლოდ ჯანსაღი კვების სამზარეულო" #avocado #motivation #foodie #avocadotbilisi #lifestyle #healthylifestyle #healthyfood
იყავი ენერგიული 💪💫
ჩვენ ყველას გვჭირდება ენერგია 💚სიცოცხლისა და ზრდისთვის, იმისთვის, რომ შევინარჩუნოთ სითბო და ვიყოთ აქტიური. ენერგიას უზრუნველყოფენ ნახშირწყლები, ცილები და ცხიმი იმ საკვებში და სასმელებში, მათ შორსი ალკოჰოლშიც. სხვადასხვა საკვები და სასმელები გვაძლევენ სხვადასხვა რაოდენობით ენერგიას. 🌱ენერგია იზომება კილოკალორიებით, ან კილოჯოულებით. ერთი კილოკალორია (1 კკალ) უდრის 4.18 კილოჯულს (4.18 კჯ). ცხიმი შეიცავს 9 კკალ (37 კვტ) გრამზე. პროტეინი კი, 4 კკლ-ს (17 კჯ) გრამზე. ნახშირწყლები შეიცავს 3,75 კკალ (16 კჯ) გრამზე (კვების ეტიკეტზე, ეს ციფრი მრგვალდება 4 კკალამდე გრამზე).
🌻ნახშირწყლები სხეულისთვის ენერგიის ყველაზე მნიშვნელოვანი წყაროა, რადგან ის არის მთავარი საწვავი, როგორც თქვენი კუნთებისთვის, ისე ტვინისთვის. ნახშირწყლების წყაროებში შედის სახამებლის საკვები, მაგ. პური, ბრინჯი, კარტოფილი, მაკარონი, პულსი და საუზმეზე ბურღულეული. შეძლებისდაგვარად აირჩიეთ უფრო მაღალი ბოჭკოვანი და სრულად მარცვლოვანი ვერსიები. ბოჭკოების დიდი რაოდენობით მიღებას უკავშირდება ისეთი დაავადებების რისკის შემცირება, როგორიცაა კოლორექტალური კიბო, დიაბეტი და გულის დაავადებები. ჩვენ ასევე ვიღებთ ენერგიას ცილისა და ცხიმებისგან, ეს კი ჩვენი დიეტის მნიშვნელოვანი ნაწილია, მაგრამ მათი მიღება არაა საჭირო იმავე ოდენობით, რა ოდენობითაც ნახშირწყლების. 🖍️სხვადასხვა ადამიანს სხვადასხვა რაოდენობით ენერგია ჭირდება. ჯანსაღი წონის შესანარჩუნებლად საჭირო რაოდენობა დამოკიდებულია თქვენს ბაზალურ მეტაბოლურ მაჩვენებელზე (BMR), რაც არის ენერგიის ის მინიმალური რაოდენობა, რომელიც აუცილებელია სხეულის ისეთი ძირითადი ფუნქციების შესანარჩუნებლად, როგორიცაა სუნთქვა და გულისცემა. 📈BMR განსხვავდება ადამიანის ასაკის, სხეულის ზომების, სქესის და გენების მიხედვით. ჩვენ ასევე ვიყენებთ ენერგიას საჭმლის მოსანელებლად და ფიზიკური აქტივობებისთვის.
#energy #avocado #avocadotbilisi #healthylifestyle #stayhealthy #energyboost #energydiet
იყავი ენერგიული 💪💫 ჩვენ ყველას გვჭირდება ენერგია 💚სიცოცხლისა და ზრდისთვის, იმისთვის, რომ შევინარჩუნოთ სითბო და ვიყოთ აქტიური. ენერგიას უზრუნველყოფენ ნახშირწყლები, ცილები და ცხიმი იმ საკვებში და სასმელებში, მათ შორსი ალკოჰოლშიც. სხვადასხვა საკვები და სასმელები გვაძლევენ სხვადასხვა რაოდენობით ენერგიას. 🌱ენერგია იზომება კილოკალორიებით, ან კილოჯოულებით. ერთი კილოკალორია (1 კკალ) უდრის 4.18 კილოჯულს (4.18 კჯ). ცხიმი შეიცავს 9 კკალ (37 კვტ) გრამზე. პროტეინი კი, 4 კკლ-ს (17 კჯ) გრამზე. ნახშირწყლები შეიცავს 3,75 კკალ (16 კჯ) გრამზე (კვების ეტიკეტზე, ეს ციფრი მრგვალდება 4 კკალამდე გრამზე). 🌻ნახშირწყლები სხეულისთვის ენერგიის ყველაზე მნიშვნელოვანი წყაროა, რადგან ის არის მთავარი საწვავი, როგორც თქვენი კუნთებისთვის, ისე ტვინისთვის. ნახშირწყლების წყაროებში შედის სახამებლის საკვები, მაგ. პური, ბრინჯი, კარტოფილი, მაკარონი, პულსი და საუზმეზე ბურღულეული. შეძლებისდაგვარად აირჩიეთ უფრო მაღალი ბოჭკოვანი და სრულად მარცვლოვანი ვერსიები. ბოჭკოების დიდი რაოდენობით მიღებას უკავშირდება ისეთი დაავადებების რისკის შემცირება, როგორიცაა კოლორექტალური კიბო, დიაბეტი და გულის დაავადებები. ჩვენ ასევე ვიღებთ ენერგიას ცილისა და ცხიმებისგან, ეს კი ჩვენი დიეტის მნიშვნელოვანი ნაწილია, მაგრამ მათი მიღება არაა საჭირო იმავე ოდენობით, რა ოდენობითაც ნახშირწყლების. 🖍️სხვადასხვა ადამიანს სხვადასხვა რაოდენობით ენერგია ჭირდება. ჯანსაღი წონის შესანარჩუნებლად საჭირო რაოდენობა დამოკიდებულია თქვენს ბაზალურ მეტაბოლურ მაჩვენებელზე (BMR), რაც არის ენერგიის ის მინიმალური რაოდენობა, რომელიც აუცილებელია სხეულის ისეთი ძირითადი ფუნქციების შესანარჩუნებლად, როგორიცაა სუნთქვა და გულისცემა. 📈BMR განსხვავდება ადამიანის ასაკის, სხეულის ზომების, სქესის და გენების მიხედვით. ჩვენ ასევე ვიყენებთ ენერგიას საჭმლის მოსანელებლად და ფიზიკური აქტივობებისთვის. #energy #avocado #avocadotbilisi #healthylifestyle #stayhealthy #energyboost #energydiet
🥑 სწორი კვება არის ყველაზე 😍 ჯანსაღი და 🤗 😋გემრიელი 💫 ჩვევა
რა უფრო რთულია? 🤔
წონის დაკლება თუ მიღწეული შედეგის შენარჩუნება?
📋კვება არის ჩვევა და ძალიან რთულია ხშირად უარის თქმა ჯანქ ფუდზე. 
შედეგად, ხშირად როდესაც დიეტის საშუალებით ხდება შედეგის მიღწევა მავნე ჩვევები ისევ იჩენენ თავს და ძალიან მარტივად იკარგება მიღწეული შედეგი. დიეტა უკავშირდება შეზღუდვებს და აკრძალვებს და არა ჩვევების ცვლილებებს.
დიეტის დროს სწრაფი შედეგის მისაღწევად, ასევე იყენებენ სხვადასხვა დანამატებს, რაც რიგ შემთხვევაში პოზიტიურ გავლენასთან ერთად შეიძლება ნეგატიურ გავლენასაც ახდენდეს ორგანიზმზე. 💚სწორი კვება არის ჩვევა, რომელიც სრულიად ცვლის დამოკიდებულებას სავების მიმართ და შეუძლია ხანდახან პაწაწინა შეცდომებიც გაპატიოს. 
სწორი კვებით მიიღწევა შედეგი და შემდეგ ხდება მისი შენარჩუნებაც. დიეტისგან და დანამატებისგან💊 განსხვავებით არ გააჩნია შეზღუდული დრო, არის გემრიელი, პოზიტიურად მოქმედებს განწყობაზე და მარტივად იქცევა გემრიელ ჩვევად. 🌻ორგანიზმი არის კარგი ადაპტორი რაც ნიშნავს რომ ჯანსაღი საკვების მიღების ჩვევაში გადასვლის შემდეგ დაუქვეითდება მოთხოვნა ჯანქ ფუდზე და ადაპტაციას მოახდენს ჯანსაღ საკვებთან. შედეგად გაცილებით მარტივი გახდება მიღწეული შედეგის შენარჩუნება.🌱დიეტისგან განსხვავებით ჯანსაღი კვება არ უკავშირდება დისკომფორტს, დაძალებას, უგემურ საკვებს და მოკლე ვადიან შედეგებს💚#healthyfood #eco #ecofriendlyproducts #ecofriendly #staysafe #eatavocado #healthyhabits #avocadotbilisi
🥑 სწორი კვება არის ყველაზე 😍 ჯანსაღი და 🤗 😋გემრიელი 💫 ჩვევა რა უფრო რთულია? 🤔 წონის დაკლება თუ მიღწეული შედეგის შენარჩუნება? 📋კვება არის ჩვევა და ძალიან რთულია ხშირად უარის თქმა ჯანქ ფუდზე. შედეგად, ხშირად როდესაც დიეტის საშუალებით ხდება შედეგის მიღწევა მავნე ჩვევები ისევ იჩენენ თავს და ძალიან მარტივად იკარგება მიღწეული შედეგი. დიეტა უკავშირდება შეზღუდვებს და აკრძალვებს და არა ჩვევების ცვლილებებს. დიეტის დროს სწრაფი შედეგის მისაღწევად, ასევე იყენებენ სხვადასხვა დანამატებს, რაც რიგ შემთხვევაში პოზიტიურ გავლენასთან ერთად შეიძლება ნეგატიურ გავლენასაც ახდენდეს ორგანიზმზე. 💚სწორი კვება არის ჩვევა, რომელიც სრულიად ცვლის დამოკიდებულებას სავების მიმართ და შეუძლია ხანდახან პაწაწინა შეცდომებიც გაპატიოს. სწორი კვებით მიიღწევა შედეგი და შემდეგ ხდება მისი შენარჩუნებაც. დიეტისგან და დანამატებისგან💊 განსხვავებით არ გააჩნია შეზღუდული დრო, არის გემრიელი, პოზიტიურად მოქმედებს განწყობაზე და მარტივად იქცევა გემრიელ ჩვევად. 🌻ორგანიზმი არის კარგი ადაპტორი რაც ნიშნავს რომ ჯანსაღი საკვების მიღების ჩვევაში გადასვლის შემდეგ დაუქვეითდება მოთხოვნა ჯანქ ფუდზე და ადაპტაციას მოახდენს ჯანსაღ საკვებთან. შედეგად გაცილებით მარტივი გახდება მიღწეული შედეგის შენარჩუნება.🌱დიეტისგან განსხვავებით ჯანსაღი კვება არ უკავშირდება დისკომფორტს, დაძალებას, უგემურ საკვებს და მოკლე ვადიან შედეგებს💚#healthyfood #eco #ecofriendlyproducts #ecofriendly #staysafe #eatavocado #healthyhabits #avocadotbilisi
🥕🍎🍋DETOX ის კურსის დასრულების შემდეგ, თქვენ არა მხოლოდ ზედმეტი კილოგრამებისგან განთავისუფლდებით, არამედ დაგროვილი შლაკებისგან და ტოქსინებისგან ასევე შეამჩნევთ სხვა სასიამოვნო ცვლილებებს: 💫 შინაგანი სიმსუბუქე
💫კანის გაჯანსაღება 💫 აიმაღლებთ სასიცოცხლო ტონუს, ვინაიდან ძალიან მნიშვნელოვან მიკროელემენტებით გაამდიდრებთ ორგანიზმს
💫 გონება აუცილებლად შეამჩნევს ამ სასიამოვნო ცვლილებებს და არაჯანსაღი კვების მიმართ ლტოლვას შეამცირებს. 📋აირჩიეთ ავოკადოს 2 კურსიდან ერთ-ერთი: 👇 🍹1 დღიანი კურსი - შეიცავს 8 ქილა სმუზს 🍹2 დღიანი კურსი - შეიცავს 16 ქილა სმუზს 
#detox #healthylifestyle #avocado #avocadotbilisi
🥕🍎🍋DETOX ის კურსის დასრულების შემდეგ, თქვენ არა მხოლოდ ზედმეტი კილოგრამებისგან განთავისუფლდებით, არამედ დაგროვილი შლაკებისგან და ტოქსინებისგან ასევე შეამჩნევთ სხვა სასიამოვნო ცვლილებებს: 💫 შინაგანი სიმსუბუქე 💫კანის გაჯანსაღება 💫 აიმაღლებთ სასიცოცხლო ტონუს, ვინაიდან ძალიან მნიშვნელოვან მიკროელემენტებით გაამდიდრებთ ორგანიზმს 💫 გონება აუცილებლად შეამჩნევს ამ სასიამოვნო ცვლილებებს და არაჯანსაღი კვების მიმართ ლტოლვას შეამცირებს. 📋აირჩიეთ ავოკადოს 2 კურსიდან ერთ-ერთი: 👇 🍹1 დღიანი კურსი - შეიცავს 8 ქილა სმუზს 🍹2 დღიანი კურსი - შეიცავს 16 ქილა სმუზს #detox #healthylifestyle #avocado #avocadotbilisi