როგორ მუშაობს

ჯანსაღი სწრაფი კვება

გლოვო

ვოლტი

ჩვენი მენიუ

დეტოქს კურსი

-  42.00

არტიკული: 001-2-3-1-2 კატეგორია:
მეტი

სლიმ ლაითი 800 კალორია

-  33.00

არტიკული: 001-2-3-1 კატეგორია:
მეტი

სუპერ სლიმ მენიუ 1100

-  45.00

არტიკული: 001-2-1 კატეგორია:
მეტი

სლიმ მენიუ 1300

-  48.00

არტიკული: 001-2 კატეგორია:
მეტი

დეილი მენიუ 1600

-  51.00

არტიკული: 001-1 კატეგორია:
მეტი

ბალანს+ მენიუ 2000

-  54.00

არტიკული: 001 კატეგორია:
მეტი

ენერჯი მენიუ 2500

-  57.00

არტიკული: 001-1-1 კატეგორია:
მეტი

ჩვენი პარტნიორები

instagram

ტოქსინები ჩვენი ორგანიზმის ერთ-ერთი ძლევამოსილი მტერია. 👊 ისინი  ორგანიზმში გარედან აღწევენ და ასევე მეტაბოლიზმის შედეგადაც წარმოიშობიან.💫 ტოქსინები ქმნიან თავისუფალ რადიკალებს, რომლებსაც ადრეული დაბერების ერთ-ერთ მთავარ მტრად მოიაზრებენ. 💆თავისუფალი რადიკალები აზიანებენ უჯრედებს და ართმევენ სიცოცხლისუნარიანობას. მათი განეიტრალება კი შესაძლებელია ანტიოქსიდანტებით. საბედნიეროდ ანტიოქსიდანტები უხვად არის  საკვებში.🥑🥦 განსაკუთრებით კი ბოსტნეულში, ხილსა და ჯანსაღ ცხიმებში.🍎🍌🍋 ანტიოქსიდანტებით უხვი საკვებია: წიწმატი, ბულგარული წიწაკა, ჭარხალი, ისპანახი, ავოკადო🥑, ტკბილი კარტოფილი🥔, შავი ქლიავის ჩირი, ქიშმიში, ბროწეული, ვაშლი, ყურძენი🍇, კენკრა, ციტრუსები🍊, ნიგოზი, სელის თესლი, ქოქოსის ზეთი.🥥
#healthylifestyle #avo🥑 #AvocadoDetox 🍇🍓🍋
ტოქსინები ჩვენი ორგანიზმის ერთ-ერთი ძლევამოსილი მტერია. 👊 ისინი  ორგანიზმში გარედან აღწევენ და ასევე მეტაბოლიზმის შედეგადაც წარმოიშობიან.💫 ტოქსინები ქმნიან თავისუფალ რადიკალებს, რომლებსაც ადრეული დაბერების ერთ-ერთ მთავარ მტრად მოიაზრებენ. 💆თავისუფალი რადიკალები აზიანებენ უჯრედებს და ართმევენ სიცოცხლისუნარიანობას. მათი განეიტრალება კი შესაძლებელია ანტიოქსიდანტებით. საბედნიეროდ ანტიოქსიდანტები უხვად არის  საკვებში.🥑🥦 განსაკუთრებით კი ბოსტნეულში, ხილსა და ჯანსაღ ცხიმებში.🍎🍌🍋 ანტიოქსიდანტებით უხვი საკვებია: წიწმატი, ბულგარული წიწაკა, ჭარხალი, ისპანახი, ავოკადო🥑, ტკბილი კარტოფილი🥔, შავი ქლიავის ჩირი, ქიშმიში, ბროწეული, ვაშლი, ყურძენი🍇, კენკრა, ციტრუსები🍊, ნიგოზი, სელის თესლი, ქოქოსის ზეთი.🥥 #healthylifestyle #avo🥑 #AvocadoDetox 🍇🍓🍋
ჩვენი კანის მდგომარეობა ბოლომდე დამოკიდებულია იმაზე, თუ რას მივირთმევთ. 💆‍♀️💆‍♂️
ყველა პროდუქტი, რომელსაც ვიღებთ, კვალს ტოვებს არა მხოლოდ თეძოებზე არამედ სახეზეც. 🏋️‍♀️ თუ შენს სახეს არ ჰყოფნის ვიტამინები, არანაირი ძვირადღირებული კრემი არ გიშველის.🙅‍♀️
თუ ცხიმიან, არაჯანსაღ საკვებს მიირთმევ, კანზე მალე გამონაყარსაც შეამჩნევ. იმისათვის, რომ აირიდო ეს პრობლემა, გადადი ჯანსაღ კვებაზე.🥰 ცხიმიანი
საკვები, ტკბილეული , ნიკოტინი და „ფასთ-ფუდი“ მხოლოდ და მხოლოდ უსიამოვნებებს მოგიტანს. დაიწყე დღე ფაფით და  ხილით. სადილზე მიირთვი ახალი ბოსტნეული🥕🥬, წვნიანი და უცხიმო ხორცი. დღის მანძილზე წაიხემზე მშრალი ხილით 🍎, უცხიმო იოგურტით და ცოტა რაოდენობის თხილით. ვახშამი კი უნდა იყო სმსუბუქი, მაგალითად ვიტამინებით გამდიდრებული სალათი და თევზი.🥗🦐
#avocadotbilisi #healthy #food #healthylifestyle #avocado🥑
ჩვენი კანის მდგომარეობა ბოლომდე დამოკიდებულია იმაზე, თუ რას მივირთმევთ. 💆‍♀️💆‍♂️ ყველა პროდუქტი, რომელსაც ვიღებთ, კვალს ტოვებს არა მხოლოდ თეძოებზე არამედ სახეზეც. 🏋️‍♀️ თუ შენს სახეს არ ჰყოფნის ვიტამინები, არანაირი ძვირადღირებული კრემი არ გიშველის.🙅‍♀️ თუ ცხიმიან, არაჯანსაღ საკვებს მიირთმევ, კანზე მალე გამონაყარსაც შეამჩნევ. იმისათვის, რომ აირიდო ეს პრობლემა, გადადი ჯანსაღ კვებაზე.🥰 ცხიმიანი საკვები, ტკბილეული , ნიკოტინი და „ფასთ-ფუდი“ მხოლოდ და მხოლოდ უსიამოვნებებს მოგიტანს. დაიწყე დღე ფაფით და ხილით. სადილზე მიირთვი ახალი ბოსტნეული🥕🥬, წვნიანი და უცხიმო ხორცი. დღის მანძილზე წაიხემზე მშრალი ხილით 🍎, უცხიმო იოგურტით და ცოტა რაოდენობის თხილით. ვახშამი კი უნდა იყო სმსუბუქი, მაგალითად ვიტამინებით გამდიდრებული სალათი და თევზი.🥗🦐 #avocadotbilisi #healthy #food #healthylifestyle #avocado🥑
ჩვენ ხშირად გვეუბნებიან იმას თუ რისი გაკეთება არ შეიძლება.
ჩვენ კი მოგიყვებით იმას რისი გაკეთებაც შეიძლება! რა თქმა უნდა რაც შეეხება საკვებს 🙌🏻

🌱შეიძლება და საჭიროა ნახშურწყლების მიღება ცილებთან ერთად. ცილები იყოფა ამინომჟავებად, რომლებიც კუნთის მთავარი სამშენებლო ძალაა. მაგრამ ცალკე ამინომჟავა ვერ მოხვდება კუნთში, მისი მთავარი “გადამზიდველია” ინსულინი, რომელიც ჩნდება ორგანიზმში მხოლოდ ნახშურწყლების საფუძველზე. 

🌱 ექვსის მერე ჭამა შეიძლება! 
მითუმეტეს თუ თქვენ გვიან დაძინება გიწევთ. (ჩვენ ყველას განსხვავებული დღის რითმი გვაქვს😌). რაც მთავარია უნდა მივაქციოთ ყურადღება იმას, რომ ბოლო საკვების მიღება ძილამდე 3 საათით ადრე მოხდეს. და ასევე დააკვირდით იმას თუ როდის გრძნობთ თავს უკეთ: როცა საღამოს სალათი ჭამეთ, წვნიანი თუ უბრალოდ კეფირი დალიეთ? 
ერთადერთი რასაც ჩვენ არ გირჩევდით: არ ჭამოთ ისე თითქოს თქვენი უკანასკნელი საჭმლის მიღებაა 🙈 ყველაზე მსუყე საჭმლის მიღება საუზმე ან სადილი უნდა მოხდეს 🙌🏻

🌱 გრძნობიარობა ლაკტოზის მიმართ არაა დანაშაული! 
კი, თქვენ უნდა თქვათ უარი რძეზე. სამაგიეროდ თქვენთვის შეიძლება: კეფირი, იოგურტი, ხაჭო, არაჭანი, მაწონი.. ეს პროდუქტები აუცილებლად უნდა იყოს თქვენს რაციონში 🙌🏻 

@manika.asatiani_official 💫🥑

 #avocado #healthyfood #healthylifestyle #tbilisi #georgia #delivery #wolt #glovo
ჩვენ ხშირად გვეუბნებიან იმას თუ რისი გაკეთება არ შეიძლება. ჩვენ კი მოგიყვებით იმას რისი გაკეთებაც შეიძლება! რა თქმა უნდა რაც შეეხება საკვებს 🙌🏻 🌱შეიძლება და საჭიროა ნახშურწყლების მიღება ცილებთან ერთად. ცილები იყოფა ამინომჟავებად, რომლებიც კუნთის მთავარი სამშენებლო ძალაა. მაგრამ ცალკე ამინომჟავა ვერ მოხვდება კუნთში, მისი მთავარი “გადამზიდველია” ინსულინი, რომელიც ჩნდება ორგანიზმში მხოლოდ ნახშურწყლების საფუძველზე. 🌱 ექვსის მერე ჭამა შეიძლება! მითუმეტეს თუ თქვენ გვიან დაძინება გიწევთ. (ჩვენ ყველას განსხვავებული დღის რითმი გვაქვს😌). რაც მთავარია უნდა მივაქციოთ ყურადღება იმას, რომ ბოლო საკვების მიღება ძილამდე 3 საათით ადრე მოხდეს. და ასევე დააკვირდით იმას თუ როდის გრძნობთ თავს უკეთ: როცა საღამოს სალათი ჭამეთ, წვნიანი თუ უბრალოდ კეფირი დალიეთ? ერთადერთი რასაც ჩვენ არ გირჩევდით: არ ჭამოთ ისე თითქოს თქვენი უკანასკნელი საჭმლის მიღებაა 🙈 ყველაზე მსუყე საჭმლის მიღება საუზმე ან სადილი უნდა მოხდეს 🙌🏻 🌱 გრძნობიარობა ლაკტოზის მიმართ არაა დანაშაული! კი, თქვენ უნდა თქვათ უარი რძეზე. სამაგიეროდ თქვენთვის შეიძლება: კეფირი, იოგურტი, ხაჭო, არაჭანი, მაწონი.. ეს პროდუქტები აუცილებლად უნდა იყოს თქვენს რაციონში 🙌🏻 @manika.asatiani_official 💫🥑 #avocado #healthyfood #healthylifestyle #tbilisi #georgia #delivery #wolt #glovo
სუპერ სლიმ მენიუ 1100კალორია 🥕🥦🥬

 ჩვენი სუპერ სლიმ მენიუ არის შექმნილია იმისთვის რომ ადამიანმა შეძლოს მაკსიმალურად კომფორტულად და ჯანსაღად დაიკლოს ზედმეტი წონა 😊🥑
 კერძების თანმიმდევრობა არის გათვალისწინებული სწრაფი და ნელი ნახშირწყლების სწორე თანმიმდევრობით. 1100 კალორიაში არის ორი ცილოვანი კერძი რომელიც ასევე ავსებს სხეულს საჭირო ნივთიერებებით, ამ მენიუში ასევე დაცულია ნახშირწყლების საკმარისი რაოდენობა იმისთვის რომ სხეულმა შეინარჩუნოს შრომის უნარიანობა და არ გამოიფიტოს. 

დაიკელით ჯანსაღად 😊🥑

#იყავიჯანმრთელი
#დაიკელიჯანსაღად #ავოკადო🥑 #ჯანსაღიცხოვრებისწესი💚
სუპერ სლიმ მენიუ 1100კალორია 🥕🥦🥬 ჩვენი სუპერ სლიმ მენიუ არის შექმნილია იმისთვის რომ ადამიანმა შეძლოს მაკსიმალურად კომფორტულად და ჯანსაღად დაიკლოს ზედმეტი წონა 😊🥑 კერძების თანმიმდევრობა არის გათვალისწინებული სწრაფი და ნელი ნახშირწყლების სწორე თანმიმდევრობით. 1100 კალორიაში არის ორი ცილოვანი კერძი რომელიც ასევე ავსებს სხეულს საჭირო ნივთიერებებით, ამ მენიუში ასევე დაცულია ნახშირწყლების საკმარისი რაოდენობა იმისთვის რომ სხეულმა შეინარჩუნოს შრომის უნარიანობა და არ გამოიფიტოს. დაიკელით ჯანსაღად 😊🥑 #იყავიჯანმრთელი #დაიკელიჯანსაღად #ავოკადო🥑 #ჯანსაღიცხოვრებისწესი💚
📣სასარგებლოა ისეთი საკვების მიღება, რომელიც მდიდარია ისეთი ვიტამინებით და ნივთიერებებით, როგორიცაა D ვიტამინი, ვიტამინი B9 და ომეგა-3 ცხიმოვანი მჟავები🥑

📌ზემოთ ჩამოთვლილი ნივთიერებები და ვიტამინები მონაწილეობენ სეროტონინის სინთეზში, რომლის 95% საკვების მომნელებელ სისტემაში, კონკრეტულად, ნაწლავებში გამომუშავდება. ჩვენი საკვების მომნელებელი სისტემა დაფარულია ასობით მილიონი ნერვული უჯრედით, ანუ, ნეირონით და აქიდან გამომდინარე, ალბათ, გასაკვირიც აღარ არის, რომ სწორი კვება ნამდვილად მონაწილეობს ჩვენი გუნება – განწყობის მართვაშიც.
#იყავიჯანმრთელი
#ვიტამინები #ავოკადო🥑 #ჯანსაღიცხოვრებისწესი💚
📣სასარგებლოა ისეთი საკვების მიღება, რომელიც მდიდარია ისეთი ვიტამინებით და ნივთიერებებით, როგორიცაა D ვიტამინი, ვიტამინი B9 და ომეგა-3 ცხიმოვანი მჟავები🥑 📌ზემოთ ჩამოთვლილი ნივთიერებები და ვიტამინები მონაწილეობენ სეროტონინის სინთეზში, რომლის 95% საკვების მომნელებელ სისტემაში, კონკრეტულად, ნაწლავებში გამომუშავდება. ჩვენი საკვების მომნელებელი სისტემა დაფარულია ასობით მილიონი ნერვული უჯრედით, ანუ, ნეირონით და აქიდან გამომდინარე, ალბათ, გასაკვირიც აღარ არის, რომ სწორი კვება ნამდვილად მონაწილეობს ჩვენი გუნება – განწყობის მართვაშიც. #იყავიჯანმრთელი #ვიტამინები #ავოკადო🥑 #ჯანსაღიცხოვრებისწესი💚
კვების წესისა და რეჟიმის მოწესრიგება ხშირად იმ ჩამონათვალთა სიაში ხვდება, რის გაკეთებასაც ვგეგმავთ მაგრამ როგორც წესი არ ვასრულებთ. 
 ეს საკითხი განსაკუთრებით აქტუალური მათთვისაა ვინც სახლიდან დილას გადის და საღამოს შედის. კვება რომ აუცილებელია, ვიცით, მაგრამ სწორად კვების ჩვევად ქცევას  ნებისყოფა სჭირდება.
კომპანია ავოაკოდოს რაციონები შედგენილია პროფესიონალი მზარეულების მიერ, ჩვენი გუნდი ყოველთვის ითვალისწინებს თქვენს ინდივიდუალურ სურვილებს და მოთხოვნებს. ეკოლოგიურად სუფთა შეფუთვა, ნატურალური ინგრედიენტები და უგემრიელესი რეცეპტები, ჩვენი მიზანია დავნერგოთ ახალი სტანდარტები და შევქმნათ საუკეთესო ქართული პროდუქტი.

#AvocadoHK #healthylifestyle #avo🥑#EcoPackeg♻️ #Wolt #Glovo #HealthyFoodDelivery✅
კვების წესისა და რეჟიმის მოწესრიგება ხშირად იმ ჩამონათვალთა სიაში ხვდება, რის გაკეთებასაც ვგეგმავთ მაგრამ როგორც წესი არ ვასრულებთ. ეს საკითხი განსაკუთრებით აქტუალური მათთვისაა ვინც სახლიდან დილას გადის და საღამოს შედის. კვება რომ აუცილებელია, ვიცით, მაგრამ სწორად კვების ჩვევად ქცევას  ნებისყოფა სჭირდება. კომპანია ავოაკოდოს რაციონები შედგენილია პროფესიონალი მზარეულების მიერ, ჩვენი გუნდი ყოველთვის ითვალისწინებს თქვენს ინდივიდუალურ სურვილებს და მოთხოვნებს. ეკოლოგიურად სუფთა შეფუთვა, ნატურალური ინგრედიენტები და უგემრიელესი რეცეპტები, ჩვენი მიზანია დავნერგოთ ახალი სტანდარტები და შევქმნათ საუკეთესო ქართული პროდუქტი. #AvocadoHK #healthylifestyle #avo🥑#EcoPackeg♻️ #Wolt #Glovo #HealthyFoodDelivery✅