როგორ მუშაობს

თქვენი სამიზნე

მენიუ წონის დასაკლებად

მენიუ ბალანსი

კუნთური წონის მომატება

ჩვენი მენიუ

დეტოქს კურსი

- 55.00

არტიკული: 001-2-3-1-2 კატეგორია:
მეტი

სლიმ ლაითი 800 კალორია

- 30.00

არტიკული: 001-2-3-1 კატეგორია:
მეტი

სუპერ სლიმ მენიუ (1100)

- 45.00

არტიკული: 001-2-1 კატეგორია:
მეტი

სლიმ მენიუ (1200 – 1300)

- 48.00

არტიკული: 001-2 კატეგორია:
მეტი

ენერჯი მენიუ (2500)

- 57.00

არტიკული: 001-1-1 კატეგორია:
მეტი

დეილი მენიუ (1500-1600 Calories)

- 51.00

არტიკული: 001-1 კატეგორია:
მეტი

ბალანს+ მენიუ (2000)

- 54.00

არტიკული: 001 კატეგორია:
მეტი

instagram

როცა ვისახავთ მიზანს და ვარეგულირებთ კვების რაციონს, უნდა გვახსოვდეს შემდეგი ფაქტები👇🏻

🙌🏻კალორიულობა: 
ეს არის ენერგია, რომელიც ხვდება ორგანიზმში. იმისთვის, რომ დაიკლო ზედმეტი ცხიმი უნდა გქონდეს კალორიების დეფიციტი და თუ მომატება გსურს, კალორიების პრეფიციტი.

🙌🏻გლიკემიური ინდექსი: 
ეს არის იმის მაჩვენებელი თუ რა სისწრაფით ხვდება გლუკოზა სისხლში. რაც უფრო მაღალია მაჩვენებელი გლუკოზა მით უფრო სწრაფად ხვდება ჩვენს სისხლში. მაგალითად: სწრაფი ნახშირწყლები დაგვეხმარება ენერგიის სწრაფ აღდგენაში, ხოლო ნელი ნახშირწყლები დანაყრების შეგრძნებაში. 

🙌🏻ბოჩკო, ვიტამინები და მენერალები: 
თქვენი სხეულის სამშენებლო მასალაა. 
იმუნიტეტი, ორგანიზმის მუშაობის ხარისხი -  ეს ყველაფერი დამოკიდებულია მაკრო და მიკრო ელემენტებზე ჩვენს კვებაში. 

🙌🏻რეჟიმი: 
იმისთვის, რომ ორგანიზმმა სწორად იმუშაოს, არ უნდა გამოტოვოთ არც ერთი კვების მიღება. გაწერილი გეგმა მალე მიგიყვანთ შედეგამდე. 

ყველა ეს მაჩვენებელი გათვალისწინებულია ჩვენს დამზადებულ რაციონებში. მოგვანდე ეს ამოცანა ჩვენ. დაზოგე შენი დრო!🙏🏻🥑 #avocado #avochampion🥇 #healthyfood #healthylifestyle #healthy
როცა ვისახავთ მიზანს და ვარეგულირებთ კვების რაციონს, უნდა გვახსოვდეს შემდეგი ფაქტები👇🏻 🙌🏻კალორიულობა: ეს არის ენერგია, რომელიც ხვდება ორგანიზმში. იმისთვის, რომ დაიკლო ზედმეტი ცხიმი უნდა გქონდეს კალორიების დეფიციტი და თუ მომატება გსურს, კალორიების პრეფიციტი. 🙌🏻გლიკემიური ინდექსი: ეს არის იმის მაჩვენებელი თუ რა სისწრაფით ხვდება გლუკოზა სისხლში. რაც უფრო მაღალია მაჩვენებელი გლუკოზა მით უფრო სწრაფად ხვდება ჩვენს სისხლში. მაგალითად: სწრაფი ნახშირწყლები დაგვეხმარება ენერგიის სწრაფ აღდგენაში, ხოლო ნელი ნახშირწყლები დანაყრების შეგრძნებაში. 🙌🏻ბოჩკო, ვიტამინები და მენერალები: თქვენი სხეულის სამშენებლო მასალაა. იმუნიტეტი, ორგანიზმის მუშაობის ხარისხი - ეს ყველაფერი დამოკიდებულია მაკრო და მიკრო ელემენტებზე ჩვენს კვებაში. 🙌🏻რეჟიმი: იმისთვის, რომ ორგანიზმმა სწორად იმუშაოს, არ უნდა გამოტოვოთ არც ერთი კვების მიღება. გაწერილი გეგმა მალე მიგიყვანთ შედეგამდე. ყველა ეს მაჩვენებელი გათვალისწინებულია ჩვენს დამზადებულ რაციონებში. მოგვანდე ეს ამოცანა ჩვენ. დაზოგე შენი დრო!🙏🏻🥑 #avocado #avochampion🥇 #healthyfood #healthylifestyle #healthy